INFOGRAFIKA





Codziennie zasypywani jesteśmy ulotkami czy gazetkami reklamowymi, dlatego firmy pragnące się wyróżnić coraz częściej sięgają do nowatorskiego stylu w projektowaniu graficznym, jakim jest infografika. Możemy ją stosować jako element wydzielony w mapach, tablicach, broszurach czy raportach, ale także jako całościowy przekaz reklamowy, np. w postaci ogłoszenia rekrutacyjnego.

Infografika to nadzwyczajna umiejętność pokazywania nierzadko bardzo długiego tekstu w sposób obrazkowy, który jednocześnie jest wyjątkowo atrakcyjny dla oka.

  CZTERY KROKI DO SKUTECZNEJ INFOGRAFIKI

KONCEPCJA i KREATYWNOŚĆ
Dobry pomysł to podstawa infografiki, jest to fundament wspólnej pracy grafika i copywritera.


CZYTELNOŚĆ
Uproszczony i przejrzysty sposób przekazywania dużej ilości informacji – grafiki muszą być zrozumiałe, a wręcz intuicyjne.


EFEKT WIZUALNY
Odpowiedni dobór kolorystyki, typografii ma ogromne znaczenia przy projektowaniu. Dobra infografika musi być dynamiczna, przyciągać wzrok i zapadać w pamięć.


EFEKTYWNOŚĆ
Infografika jest współczesną formą komunikatu. Jej innowacyjność daje nam szerokie pole do popisu, ponieważ daje gwarancję, że zostanie zauważona i zapamiętana.